Kawasaki Ninja 1100 SX 2025
Különleges ajánlatok a 31 éves BAJNOK MOTORTÓL!
YAMAHA ÉS KAWASAKI Márkakereskedés
Hozzánk MINDIG érdemes benézned!
1,099 cm³-es Sor Négyhengeres:
Növelt Lökettérfogat a Jobb Alacsony-Középső Tartomány
A Ninja 1000SX bizonyított és kedvelt motorjára alapozva a Ninja 1100SX motorjának lökettérfogata 1,099 cm³, és 11.5 kgƒ·m nyomatékot produkál.
A folyadékhűtéses, 4 ütemű sor négyhengeres motor most még erősebben húz az alacsony- és közepes fordulatszám-tartományban – amit a motorosok azonnal és gyakran észlelni fognak –, míg a magas fordulatszámon nyújtott teljesítmény továbbra is robusztus, így minden szempontból javítva a motor teljesítményérzetét és válaszreakcióját.
A Ninja 1100SX formaterve kiemeli a Ninja családhoz tartozó motor sportos vezetési potenciálját, amelyet áramvonalas idomok és egyoldalas kipufogó tesznek teljessé.
-IMU-támogatott elektronikai csomag:
KCMF (Kawasaki Cornering Management Function) – A kanyarodáskezelő rendszer segít az egyenletes ívkövetésben és a stabil motorozásban kanyarodás közben.
KTRC (Kawasaki Traction Control) – A kipörgésgátló rendszer növeli a biztonságot és a tapadást változatos útfelületeken. (3 üzemmóddal)
KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System) – Az intelligens blokkolásgátló rendszer fejlett fékezési teljesítményt nyújt különböző körülmények között.
Power Módok – Különböző teljesítménymódok kiválasztásával szabályozható a motor teljesítménye. Integrált Vezetési Módok – Előre beállított módok segítségével könnyen beállíthatók a motorozás különböző stílusai és helyzetei
-Elektronikus sebességtartó automatika (Tempomat)
Az elektronikus sebességtartó automatika rendszer lehetővé teszi, hogy egy kívánt sebességet egyetlen gombnyomással fenntartsunk. Ez csökkenti a jobb kézre nehezedő terhelést hosszabb utazások során, így kényelmesebbé teszi a lazább tempójú cirkálást, hozzájárulva a magas szintű
KQS (Kawasaki Quick Shifter) Gyorsváltó
A Versys 1100 izgalmas motorjának karakterét kiegészítve a KQS lehetővé teszi a kuplung nélküli fel- és visszaváltásokat, így zökkenőmentes gyorsulást és gyors, könnyű lassítást biztosít. Az új, továbbfejlesztett KQS funkció szélesebb fordulatszám-tartományban működik, ahol a minimális váltási pont 2 500 fordulat/perc helyett már 1 500 fordulat/percnél kezdődik. Ezáltal a motorosok városi forgalomban vagy lassabb tempójú vezetés közben is sima váltásokat élvezhetnek, növelve ezzel a kényelmet és az élményt minden sebességnél.
-Rásegítő és csúszókuplung
Versenytechnika alapján fejlesztett rendszer, mely egyesíti a tengelykapcsolóval szemben támasztott kettős elvárást: a nyomaték határolást visszahajtás esetén és a könnyű működtetést a sebességváltás során.
-ABS
ABS (Anti-lock Brake System: blokkolásgátló fékrendszer) biztosítja a stabil fékerőt a kerékblokkolás meggátolása révén.
-ECO kijelző
Az ECO kijelzés a műszerfalon jelzi a kedvező üzemanyag-fogyasztást ösztönözve a vezetőt a megfelelő fokozat és fordulatszám kiválasztására a járműhasználat során.
-Letisztult Rögzítési Rendszer a Oldaltáskához
A kiegészítő oldaltáskák rögzítőrendszere lehetővé teszi, hogy az oldaltáskákat nagyon egyszerűen fel- és leszereljük, ezáltal növelve a kényelmet. Az oldaltáskákat zökkenőmentesen integrálja a motor hátsó részével, a letisztult rögzítési rendszer az oldaltáskákat közel helyezi a motor középvonalához, és biztosítja, hogy a motor hátsó része jól nézzen ki, még ha az oldaltáskák el is vannak távolítva.
-Szélvédelem
A teljes burkolatú karosszéria által nyújtott szélvédelmet kiegészíti egy négy különböző pozícióban állítható szélvédő. A szélvédő kézzel, szerszámok nélkül állítható.
-Csökkentett Vibráció
A kormányba épített súlyok, valamint a nehezebb kormányvégek hozzájárulnak ahhoz, hogy a motorozás közbeni vibráció minimális legyen.
-Javított üzemanyag-fogyasztás
A Ninja 1100SX egyszerre növeli a motor teljesítményét és javítja az üzemanyag-fogyasztást a módosított motoralkatrészek, a hosszabb 5. és 6. sebességfokozat, valamint az alacsonyabb fordulatszám-korlát révén.
-Elektronikus Sebességtartó Automatika
A Kawasaki sebességtartó rendszere lehetővé teszi a kívánt sebesség fenntartását egyetlen gombnyomással. Aktiválás után a vezetőnek nem kell folyamatosan a gázkart tartania. Ez csökkenti a jobb kéz terhelését hosszú utazások során, lehetővé téve a kényelmesebb, pihentetőbb motorozást, és hozzájárul a magas szintű vezetési kényelemhez.
-Kormányra Szerelt USB-C Kimenet
A bal oldali kormányra szerelt USB Type-C csatlakozó kényelmes energiaforrást kínál a motorosok számára.
- Nyomaték: 113Nm/7600rpm
- Hengerűrtartalom: 1 099 ccm
- Tömeg: 235 kg
- Hengerek száma: 4 hengeres
- Ülésmagasság: 835 mm
- Teljesítmény: 136 Ps