Kawasaki Ninja H2R
Különleges ajánlatok a 31 éves BAJNOK MOTORTÓL!
YAMAHA ÉS KAWASAKI Márkakereskedés
Hozzánk MINDIG érdemes benézned!
Ez a jármű nem közúti használatra készült!
A tervezés és a teljesítmény határainak feszegetése azon kevés motorkerékpárok egyike, amelyek valóban megérdemlik, hogy azonnali ikonoknak nevezzék.
A kompromisszumok nélkül megalkotott és a Kawasaki Heavy Industries kollektív erejét kihasználva a Ninja H2R tiszteletet követel, és a legképzettebb és legelkötelezettebb versenyzőket vonzza.
A H2R jellemzői: Ohlins hátsó felfüggesztés, fel-le gyorsváltó, aerodinamikai eszközök, kanyarkezelés és dőlésszög-kijelző.
Ninja H2R, játsszon szerepet a történelemben.
- Maximális teljesítmény (EU Spec): 228 kW {310 PS} / 14,000 rpm
- Maximális teljesítmény Ram Air-rel (EU Spec): 240 kW {326 PS} / 14,000 rpm
- Maximális nyomaték (EU Spec): 165 N•m {16.8 kgf•m} / 12,500 rpm
IMU-támogatott elektronikai csomag:
KCMF (Kawasaki Cornering Management Function) – A kanyarodáskezelő rendszer segít az egyenletes ívkövetésben és a stabil motorozásban kanyarodás közben.
KTRC (Kawasaki Traction Control) – A kipörgésgátló rendszer növeli a biztonságot és a tapadást változatos útfelületeken. (3 üzemmóddal)
KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System) – Az intelligens blokkolásgátló rendszer fejlett fékezési teljesítményt nyújt különböző körülmények között.
KQS (Kawasaki Quick Shifter) Gyorsváltó
A Versys 1100 izgalmas motorjának karakterét kiegészítve a KQS lehetővé teszi a kuplung nélküli fel- és visszaváltásokat, így zökkenőmentes gyorsulást és gyors, könnyű lassítást biztosít. Az új, továbbfejlesztett KQS funkció szélesebb fordulatszám-tartományban működik, ahol a minimális váltási pont 2 500 fordulat/perc helyett már 1 500 fordulat/percnél kezdődik. Ezáltal a motorosok városi forgalomban vagy lassabb tempójú vezetés közben is sima váltásokat élvezhetnek, növelve ezzel a kényelmet és az élményt minden sebességnél.
KEBC – Kawasaki motorfékvezérlés
A Kawasaki Engine Brake Control rendszer lehetővé teszi a motorosok számára, hogy megválasszák a kívánt motorfék-erőt. Amikor a rendszer be van kapcsolva, a motorfékhatás csökken, így kevesebb interferencia keletkezik a körpályán való haladás során.
KLCM
Úgy tervezték, hogy segítse a versenyzőket azáltal, hogy optimalizálja a gyorsulást megállástól, a KLCM elektronikusan kezeli a motor teljesítményét, hogy megakadályozza a kerekek kipörgését induláskor.
A versenyzők három mód közül választhatnak, amelyek mindegyike fokozatosan nagyobb behatolási szintet kínál.
Mindegyik üzemmód lehetővé teszi a motoros számára, hogy a megállásból teljesen nyitott gázzal távozzon.
Behúzott tengelykapcsoló kar és aktivált rendszer mellett a motor fordulatszáma egy meghatározott sebességre korlátozódik, miközben a motoros nyitva tartja a gázkart.
Miután a motoros elengedi a tengelykapcsoló kart, hogy bekapcsolja a tengelykapcsolót, a motor fordulatszáma növekedhet, de a teljesítményt szabályozzák, hogy megakadályozzák a kerekek kipörgését, és segítsenek az első kerék a talajon maradni.
(A legkevésbé tolakodó 1-es módban az első kerék kissé megemelkedhet.)
A rendszer automatikusan kikapcsol 150 km/h-nál, vagy amikor a motoros 3. sebességbe kapcsol.
Supercharger
A Ninja H2R-ben használt feltöltőt a Kawasaki motorkerékpár-motortervezői tervezték a KHI csoporton belüli más vállalatok, nevezetesen a Gas Turbine & Machinery Company, az Aerospace Company és a Corporate Technology Division közreműködésével.
A tápegységet úgy tervezték, hogy ellenálljon a 300 LE teljesítménynek
Annak ellenére, hogy jól ismert In-Line Four konfigurációja, a Ninja H2R erőforrás tele van speciálisan ehhez a feltöltött motorhoz kifejlesztett technológiával: néhány új, mások a Kawasaki Group know-how-jával.
Dog-ring sebességváltó
A zökkenőmentes, gyors váltás érdekében egy kutyagyűrűs sebességváltót választottak. Ez az a fajta sebességváltó, amely általában megtalálható a MotoGP-ben vagy a Forma-1-ben, és a Kawasaki Racing Team visszajelzései alapján fejlesztették ki.
Elektronikus fojtószelepek
A Kawasaki teljesen elektronikus fojtószelep-működtető rendszere lehetővé teszi, hogy az ECU szabályozza mind az üzemanyag (az üzemanyag-befecskendezőkön keresztül), mind a levegő (fojtószelepeken keresztül) mennyiségét a motorhoz. Az ideális üzemanyag-befecskendezés és fojtószelep-helyzet egyenletes, természetes motorreakciót és ideális motorteljesítményt eredményez. A rendszer jelentősen hozzájárul a károsanyag-kibocsátás csökkentéséhez is
Aerodinamikailag tervezett karosszéria
Nem véletlenül látszik, hogy oldalról nézve a Ninja H2R nem rendelkezik a legtöbb modern szupersportmodell agresszív előredőlt kiállásával.
Lehúzóerő generáció
A Ninja H2R tükrök helyett CFRP szárnyakat tartalmaz a felső burkolatra szerelve.
Teljes titán kipufogórendszer
A teljes titán kipufogórendszer nagyon egyszerű kialakítású, amely a gyűjtő- és gyűjtőcsövekből, egy csatlakozócsőből és egy egyenes csöves megafon stílusú hangtompítóból áll.
Egyoldalas lengőkar
Az egyoldalas lengőkar lehetővé teszi, hogy a kipufogó-hangtompítót közelebb szereljék a kerékpár középvonalához, így nagy dőlésszöget biztosítanak a sportos kanyarodáshoz.
Kawasaki eredeti ezüst tükörfesték
A Kawasaki új, rendkívül tartós festéke speciális bevonattal rendelkezik, amely lehetővé teszi, hogy a karcolások maguktól helyreálljanak, így a festék megőrizheti kiváló minőségű felületét†. * A kabát puha és kemény részei vegyszerrugóként működnek együtt, és trambulin hatást keltenek, amely elnyeli az ütéseket. † Megjegyzések: 1. Bizonyos esetekben a felépülés körülbelül egy hétig tart. 2. A festék nem fog visszanyerni, ha az érme vagy kulcs, illetve a cipzárak okozta karcolások.
Hidraulikus tengelykapcsoló és nyomatékhatároló
A kiváló minőségű hidraulikus tengelykapcsoló kevesebb karbantartást tesz lehetővé, így biztosítva a kezdeti érintési állapot fenntartását. A Brembo alkatrészekkel pedig a kiváló linearitás és a sima működtetés is előnyt jelent.
Hengerfej
Számos szempontot figyelembe vettek a hengerfej kialakításánál, hogy biztosítsák a kompresszoros motorhoz szükséges hűtési teljesítményt. A nagy hűtőfolyadék járatok ideális hűtést biztosítanak az égéstér számára.
Ram légbeszívás
A feltöltőhöz szállított levegő a felső burkolatban lévő kettős Ram Air beömlőnyílásokon keresztül jut be. Teljes elülső területük körülbelül 13 000 mm2, ami jól mutatja, hogy mennyi levegőre van szükség a 300 LE feletti teljesítmény eléréséhez.
Rácsos keret
A rácsos vázszerkezet alkalmazása elegáns, könnyű megoldást kínált az alváz teljesítménykövetelményeinek teljesítésére.
Olajfúvókák
A motor kompakt és egyszerű tartása érdekében egyetlen kenőrendszer biztosítja a motor alkatrészeinek, a kompresszornak és a sebességváltónak hűtőolajat.
Kawasaki folyó Mark
Külön engedélyt kaptak a River Mark használatához a Ninja H2R-en. Általában a terméken való felhasználása történelmi jelentőségű modellek számára van fenntartva.
Dőlésszög kijelző
A műszer új funkciói közé tartozik a dőlésszög kijelző és a maximális dőlésszög rögzítési funkció (az inerciamérő egység hozzáadásával lehetséges)
KCMF (Kawasaki Cornering Management Function)
A KCMF figyeli a motor és az alváz paramétereit az egész kanyarban – a behajtástól a csúcson át a kanyarkijáratig – modulálja a fékerőt és a motor teljesítményét, hogy megkönnyítse a gyorsításról a fékezésre és visszafelé történő zökkenőmentes átmenetet, és segítse a versenyzőket a tervezett vonal követésében a kanyarban. sarok. A Ninja H2-n a KCMF a következő rendszereket felügyeli: - KTRC (beleértve a tapadás-, kerekes- és csúszó-szabályozást) - KLCM - KIBS (beleértve a dőlés- és kanyarfékvezérlést) - Kawasaki motorfék-vezérlés
KQS (Kawasaki Quick Shifter)
A Ninja H2R volt az első Kawasaki motorkerékpár, amely alapfelszereltségű volt gyorsváltóval. 2017-ben a gyorsváltó lehetővé teszi a tengelykapcsoló nélküli visszakapcsolást is.
Öhlins TTX36 hátsó felfüggesztés
Az Öhlins nagyra értékelt TTX lengéscsillapítója számos előnyt kínál a motoros számára: - Megnövelt hátsó stabilitás - Kiváló lengéscsillapítás és nagyobb menetkényelem - Fokozott hátsó stabilitás - Kiváló visszajelzés az útról - Nagyobb stabilitás sebességnél.
Öhlins elektronikus kormánycsillapító
A Kawasaki elektronikus kormánycsillapítóját az Öhlins-szel, az egyik legnépszerűbb és legelismertebb kormánycsillapító gyártóval közösen fejlesztették ki.
Bosch IMU
A Bosch kompakt IMU-jának használata további precíziós réteg hozzáadását teszi lehetővé az amúgy is magas szintű KTRC-hez, KLCM-hez és KIBS-hez. Az IMU lehetővé teszi a tehetetlenség 6 DOF (szabadságfok) mentén történő figyelését. Mérik a hosszirányú, keresztirányú és függőleges tengelyek menti gyorsulást, valamint a gördülési sebességet és a dőlési sebességet.
- Teljesítmény: 326 Ps
- Nyomaték: 165Nm/12500rpm
- Hengerűrtartalom: 998 ccm
- Tömeg: 216 kg
- Hengerek száma: 4 hengeres
- Ülésmagasság: 830 mm