Telefon:    85/539-008    +36 30/641-4027

Nyitvatartás: Hétfő - Péntek: 9:00 - 17:00  |  Ebédszünet: 12:00-12:30     Szombat: 9:00 - 12:00. 

Kawasaki

Kawasaki Ninja H2R
Kawasaki Ninja H2R
Kawasaki Ninja H2R
Kawasaki Ninja H2R
Kawasaki Ninja H2R
Kawasaki Ninja H2R
Kawasaki Ninja H2R
Kawasaki Ninja H2R
Kawasaki Ninja H2R
Kawasaki Ninja H2R
Kawasaki Ninja H2R
Kawasaki Ninja H2R
Kawasaki Ninja H2R
Kawasaki Ninja H2R
Kawasaki Ninja H2R
Kawasaki Ninja H2R
Kawasaki Ninja H2R
Kawasaki Ninja H2R
Kawasaki Ninja H2R
Kawasaki Ninja H2R
Kawasaki Ninja H2R
Kawasaki Ninja H2R
Kawasaki Ninja H2R
Kawasaki Ninja H2R

Kawasaki Ninja H2R

Eladási ár 22 900 000 Ft
Cikkszám Ninja H2R
Áttekintés

Különleges ajánlatok a 31 éves BAJNOK MOTORTÓL!
YAMAHA ÉS KAWASAKI Márkakereskedés
 Hozzánk MINDIG érdemes benézned!

Ez a jármű nem közúti használatra készült!

A tervezés és a teljesítmény határainak feszegetése azon kevés motorkerékpárok egyike, amelyek valóban megérdemlik, hogy azonnali ikonoknak nevezzék.

A kompromisszumok nélkül megalkotott és a Kawasaki Heavy Industries kollektív erejét kihasználva a Ninja H2R tiszteletet követel, és a legképzettebb és legelkötelezettebb versenyzőket vonzza.
A H2R jellemzői: Ohlins hátsó felfüggesztés, fel-le gyorsváltó, aerodinamikai eszközök, kanyarkezelés és dőlésszög-kijelző.
Ninja H2R, játsszon szerepet a történelemben.

Maximális teljesítmény (EU Spec): 228 kW {310 PS} / 14,000 rpm
Maximális teljesítmény Ram Air-rel (EU Spec): 240 kW {326 PS} / 14,000 rpm
Maximális nyomaték (EU Spec): 165 N•m {16.8 kgf•m} / 12,500 rpm

IMU-támogatott elektronikai csomag:
KCMF (Kawasaki Cornering Management Function) – A kanyarodáskezelő rendszer segít az egyenletes ívkövetésben és a stabil motorozásban kanyarodás közben.

KTRC (Kawasaki Traction Control) – A kipörgésgátló rendszer növeli a biztonságot és a tapadást változatos útfelületeken. (3 üzemmóddal)

KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System) – Az intelligens blokkolásgátló rendszer fejlett fékezési teljesítményt nyújt különböző körülmények között.

KQS (Kawasaki Quick Shifter) Gyorsváltó
A Versys 1100 izgalmas motorjának karakterét kiegészítve a KQS lehetővé teszi a kuplung nélküli fel- és visszaváltásokat, így zökkenőmentes gyorsulást és gyors, könnyű lassítást biztosít. Az új, továbbfejlesztett KQS funkció szélesebb fordulatszám-tartományban működik, ahol a minimális váltási pont 2 500 fordulat/perc helyett már 1 500 fordulat/percnél kezdődik. Ezáltal a motorosok városi forgalomban vagy lassabb tempójú vezetés közben is sima váltásokat élvezhetnek, növelve ezzel a kényelmet és az élményt minden sebességnél. 

KEBC – Kawasaki motorfékvezérlés
A Kawasaki Engine Brake Control rendszer lehetővé teszi a motorosok számára, hogy megválasszák a kívánt motorfék-erőt. Amikor a rendszer be van kapcsolva, a motorfékhatás csökken, így kevesebb interferencia keletkezik a körpályán való haladás során. 

KLCM
Úgy tervezték, hogy segítse a versenyzőket azáltal, hogy optimalizálja a gyorsulást megállástól, a KLCM elektronikusan kezeli a motor teljesítményét, hogy megakadályozza a kerekek kipörgését induláskor.
A versenyzők három mód közül választhatnak, amelyek mindegyike fokozatosan nagyobb behatolási szintet kínál.
Mindegyik üzemmód lehetővé teszi a motoros számára, hogy a megállásból teljesen nyitott gázzal távozzon.
Behúzott tengelykapcsoló kar és aktivált rendszer mellett a motor fordulatszáma egy meghatározott sebességre korlátozódik, miközben a motoros nyitva tartja a gázkart.
Miután a motoros elengedi a tengelykapcsoló kart, hogy bekapcsolja a tengelykapcsolót, a motor fordulatszáma növekedhet, de a teljesítményt szabályozzák, hogy megakadályozzák a kerekek kipörgését, és segítsenek az első kerék a talajon maradni.
(A legkevésbé tolakodó 1-es módban az első kerék kissé megemelkedhet.)
A rendszer automatikusan kikapcsol 150 km/h-nál, vagy amikor a motoros 3. sebességbe kapcsol.

Supercharger
A Ninja H2R-ben használt feltöltőt a Kawasaki motorkerékpár-motortervezői tervezték a KHI csoporton belüli más vállalatok, nevezetesen a Gas Turbine & Machinery Company, az Aerospace Company és a Corporate Technology Division közreműködésével.

A tápegységet úgy tervezték, hogy ellenálljon a 300 LE teljesítménynek
Annak ellenére, hogy jól ismert In-Line Four konfigurációja, a Ninja H2R erőforrás tele van speciálisan ehhez a feltöltött motorhoz kifejlesztett technológiával: néhány új, mások a Kawasaki Group know-how-jával.

Dog-ring sebességváltó
A zökkenőmentes, gyors váltás érdekében egy kutyagyűrűs sebességváltót választottak. Ez az a fajta sebességváltó, amely általában megtalálható a MotoGP-ben vagy a Forma-1-ben, és a Kawasaki Racing Team visszajelzései alapján fejlesztették ki.

Elektronikus fojtószelepek
A Kawasaki teljesen elektronikus fojtószelep-működtető rendszere lehetővé teszi, hogy az ECU szabályozza mind az üzemanyag (az üzemanyag-befecskendezőkön keresztül), mind a levegő (fojtószelepeken keresztül) mennyiségét a motorhoz. Az ideális üzemanyag-befecskendezés és fojtószelep-helyzet egyenletes, természetes motorreakciót és ideális motorteljesítményt eredményez. A rendszer jelentősen hozzájárul a károsanyag-kibocsátás csökkentéséhez is

Aerodinamikailag tervezett karosszéria
Nem véletlenül látszik, hogy oldalról nézve a Ninja H2R nem rendelkezik a legtöbb modern szupersportmodell agresszív előredőlt kiállásával. 

Lehúzóerő generáció
A Ninja H2R tükrök helyett CFRP szárnyakat tartalmaz a felső burkolatra szerelve.

Teljes titán kipufogórendszer
A teljes titán kipufogórendszer nagyon egyszerű kialakítású, amely a gyűjtő- és gyűjtőcsövekből, egy csatlakozócsőből és egy egyenes csöves megafon stílusú hangtompítóból áll.

Egyoldalas lengőkar
Az egyoldalas lengőkar lehetővé teszi, hogy a kipufogó-hangtompítót közelebb szereljék a kerékpár középvonalához, így nagy dőlésszöget biztosítanak a sportos kanyarodáshoz.

Kawasaki eredeti ezüst tükörfesték
A Kawasaki új, rendkívül tartós festéke speciális bevonattal rendelkezik, amely lehetővé teszi, hogy a karcolások maguktól helyreálljanak, így a festék megőrizheti kiváló minőségű felületét†. * A kabát puha és kemény részei vegyszerrugóként működnek együtt, és trambulin hatást keltenek, amely elnyeli az ütéseket. † Megjegyzések: 1. Bizonyos esetekben a felépülés körülbelül egy hétig tart. 2. A festék nem fog visszanyerni, ha az érme vagy kulcs, illetve a cipzárak okozta karcolások.

Hidraulikus tengelykapcsoló és nyomatékhatároló
A kiváló minőségű hidraulikus tengelykapcsoló kevesebb karbantartást tesz lehetővé, így biztosítva a kezdeti érintési állapot fenntartását. A Brembo alkatrészekkel pedig a kiváló linearitás és a sima működtetés is előnyt jelent.

Hengerfej
Számos szempontot figyelembe vettek a hengerfej kialakításánál, hogy biztosítsák a kompresszoros motorhoz szükséges hűtési teljesítményt. A nagy hűtőfolyadék járatok ideális hűtést biztosítanak az égéstér számára.

Ram légbeszívás
A feltöltőhöz szállított levegő a felső burkolatban lévő kettős Ram Air beömlőnyílásokon keresztül jut be. Teljes elülső területük körülbelül 13 000 mm2, ami jól mutatja, hogy mennyi levegőre van szükség a 300 LE feletti teljesítmény eléréséhez.

Rácsos keret
A rácsos vázszerkezet alkalmazása elegáns, könnyű megoldást kínált az alváz teljesítménykövetelményeinek teljesítésére.

Olajfúvókák
A motor kompakt és egyszerű tartása érdekében egyetlen kenőrendszer biztosítja a motor alkatrészeinek, a kompresszornak és a sebességváltónak hűtőolajat.

Kawasaki folyó Mark
Külön engedélyt kaptak a River Mark használatához a Ninja H2R-en. Általában a terméken való felhasználása történelmi jelentőségű modellek számára van fenntartva.

Dőlésszög kijelző
A műszer új funkciói közé tartozik a dőlésszög kijelző és a maximális dőlésszög rögzítési funkció (az inerciamérő egység hozzáadásával lehetséges)

KCMF (Kawasaki Cornering Management Function)
A KCMF figyeli a motor és az alváz paramétereit az egész kanyarban – a behajtástól a csúcson át a kanyarkijáratig – modulálja a fékerőt és a motor teljesítményét, hogy megkönnyítse a gyorsításról a fékezésre és visszafelé történő zökkenőmentes átmenetet, és segítse a versenyzőket a tervezett vonal követésében a kanyarban. sarok. A Ninja H2-n a KCMF a következő rendszereket felügyeli: - KTRC (beleértve a tapadás-, kerekes- és csúszó-szabályozást) - KLCM - KIBS (beleértve a dőlés- és kanyarfékvezérlést) - Kawasaki motorfék-vezérlés

KQS (Kawasaki Quick Shifter)
A Ninja H2R volt az első Kawasaki motorkerékpár, amely alapfelszereltségű volt gyorsváltóval. 2017-ben a gyorsváltó lehetővé teszi a tengelykapcsoló nélküli visszakapcsolást is.

Öhlins TTX36 hátsó felfüggesztés
Az Öhlins nagyra értékelt TTX lengéscsillapítója számos előnyt kínál a motoros számára: - Megnövelt hátsó stabilitás - Kiváló lengéscsillapítás és nagyobb menetkényelem - Fokozott hátsó stabilitás - Kiváló visszajelzés az útról - Nagyobb stabilitás sebességnél.

Öhlins elektronikus kormánycsillapító
A Kawasaki elektronikus kormánycsillapítóját az Öhlins-szel, az egyik legnépszerűbb és legelismertebb kormánycsillapító gyártóval közösen fejlesztették ki.

Bosch IMU
A Bosch kompakt IMU-jának használata további precíziós réteg hozzáadását teszi lehetővé az amúgy is magas szintű KTRC-hez, KLCM-hez és KIBS-hez. Az IMU lehetővé teszi a tehetetlenség 6 DOF (szabadságfok) mentén történő figyelését. Mérik a hosszirányú, keresztirányú és függőleges tengelyek menti gyorsulást, valamint a gördülési sebességet és a dőlési sebességet.

Specifikációk
  • Teljesítmény: 326 Ps
  • Nyomaték: 165Nm/12500rpm
  • Hengerűrtartalom: 998 ccm
  • Tömeg: 216 kg
  • Hengerek száma: 4 hengeres
  • Ülésmagasság: 830 mm
Kapcsolat
A csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező!

A sütik olyan kis szöveges fájlok, melyeket a weboldalak felhasználhatnak arra, hogy még hatékonyabb felhasználói élményt nyújtsanak. A jogszabályok értelmében csak az oldal működéséhez teljesen nélkülözhetetlen sütiket tárolhatjuk az Ön böngészőjében, minden egyéb más süti használatához az Ön engedélyére van szükség.

A "Minden süti engedélyezése" gombra kattintva érhető el a legjobb felhasználói élmény, valamint a további füleken egyesével is engedélyezheti a különböző célú sütiket.

Az Adatvédelem oldalon megtalál minden információt a sütikről és adatvédelemről.

Ezen sütik nélkül az oldalunk nem tudja a legjobb élményt nyújtani, bizonyos funkciók működése akadályozva lenne.

A szabályzat elfogadásával ezen sütik engedélyezésre kerülnek.

Név Szolgáltató Cél Érvényesség
PHPSESSIDbajnokmotor.huMunkamenet-azonosító, a látogató böngészési állapotát rögzíti az oldalbetöltések között.Munkamenet vége
cookieConsentbajnokmotor.huA látogató sütikkel kapcsolatos beállításait tárolja.1 év

A statisztikai adatok gyűjtése anonimizált formában történik, így a látogató semmilyen módon nem azonosítható ezen sütik tartalmából. Ezen sütik segítségével tudjuk figyelni, hogy viselkednek a látogatók, ezzel is segítve minket a legjobb szolgáltatás nyújtásában.

Ezen sütik engedélyezéséhez kattintson az 'Engedélyez' jelölőnégyzetre, majd az 'Elfogadom', vagy a párbeszédpanelt bezárva a 'Minden süti engedélyezése' gombra.

Név Szolgáltató Cél Érvényesség
_gabajnokmotor.huA Google Analytics által létrehozott egyedi azonosító a látogatottsági statisztika elkészítéséhez.2 év
_gidbajnokmotor.huA Google Analytics által létrehozott egyedi azonosító a látogatottsági statisztika elkészítéséhez.Munkamenet vége
_gat_*bajnokmotor.huA Google Analytics használja a lekérések gyakoriságának szabályzására.Munkamenet vége
Fel